شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در سال 93
red blue black green red blue black green امروز
مذهبی
مطالب مذهبی
عکس های مذهبی
برگی از یک نوشته
ورزش
ورزش های رزمی
اخبار ورزشی خارجی
فوتبال و فوتسال
کشتی ووزنه برداری
شناوشطرنج
توپ وپور
علمی
روانشناسی
دانشگاه و کنکور
بهداشت ودرمان
فن آوری های نوین
علمی و پزشکی
اقتصاد
نفت و نیرو
بيمه و بانک
بورس و اقتصاد
صنعت و تجارت
راه و شهرسازی
بازرگانی و صنعت
سیاسی
دولت و مجلس
تحولات سوریه
بیداری اسلامی
سیاست خارجی
رییس جمهور
فرهنگی
سینما و ادبیات
آيين و انديشه
رادیو و تلویزیون
آموزش و پرورش
موسيقی و هنر
اجتماعی
زنان و جوانان
مردم و خانواده
محیط زیست
حوادث
نظامی
دفاع و امنیتی
ارتش
سپاه پاسداران
بسیج
مقام معظم رهبری
دیدارها
پیامها




شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در سال 93
بازدید : 240 |

علی‌اصغر فانی در حاشیه همایش تجلیل از 35 پیشکسوت عرصه امور تربیتی و پرورشی در جمع خبرنگاران درباره پرسش اخیر مقام معظم رهبری درباره سیاست اقتصاد مقاومتی و این که چه بخش‌هایی از این سیاست مرتبط با آموزش و پرورش است، گفت: بنده این سیاست‌ها را به طور دقیق مطالعه کرده و در آموزش و پرورش گروهی را مامور کرده‌ام که ترجمان این سیاست‌های رهبری را در آموزش و پرورش ببینند.

 وی افزود: خوشحالم فعالیت‌هایی که در چند ماه اخیر در آموزش و پرورش انجام داده‌ام، در راستای سیاست‌هایی است که مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند اما هم‌اکنون شورای عالی آموزش و پرورش ماموریت یافته تا این سیاست‌ها را با دقت بررسی کند و کمیته‌ای‌ را نیز مامور کرده‌ایم که این سیاست‌ها را بررسی و آن را به زبان آموزش و پرورش ترجمه کند.
 فانی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی یک سیاست است که بر مجموعه فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش سایه می‌اندازد، تصریح کرد: به طور قطع بخش مدیریتی حوزه تعلیم و تربیت بیشترین تاثیر را از این سیاست‌ها می‌گیرد.
وی در پاسخ به سوالی درباره بودجه آموزش و پرورش نیز گفت: امسال برای اولین بار برنامه‌های سال 93 را بر مبنای 4 سیاست تنظیم کرده‌ایم و احکام بسیار خوبی در بودجه 93 پیش‌بینی شده که دولت و مجلس نیز این احکام را تایید و تصویب کرده‌اند. بودجه پیشنهادی آموزش و پرورش در مقایسه با سال گذشته رشد 26 درصدی را نشان می‌دهد در حالی که بودجه دولت نسبت به سال گذشته تنها 11 درصد افزایش یافته و این موضوع حاکی از اشراف دولت نسبت به آموزش و پرورش و اهمیت این وزارتخانه است.
 وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: در گردهمایی که حدود دو ماه پیش با حضور مدیران کل استان‌ها با رییس جمهور برگزار شد، ایشان گفتند گشایشی در بودجه کشور ایجاد خواهد شد که با توجه به این گشایش بودجه به آموزش و پرورش بیشتر خواهیم رسید.
فانی درباره شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در سال 93 نیز گفت: مجلس بازنشستگی پیش از موعد با سنوات ارفاقی را تصویب نکرد. برای سال آینده بازنشستگی پیش از موعد داریم اما بدون سنوات ارفاقی. بر اساس نیاز و عدم نیاز به نیروی انسانی دراین‌باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد. اگر در یک منطقه جغرافیایی به نیروی انسانی در رشته‌ای خاص نیاز داشته باشیم با بازنشستگی پیش از موعد موافقت نمی‌شود اما چنانچه بتوانیم نیروی دیگری را جایگزین کنیم با بازنشستگی پیش از موعد موافقت خواهد شد.
 وی درباره سند تحول بنیادین نیز اظهار کرد: برای اینکه یک سند تحول در بستر وسیع آموزش و پرورش شکل بگیرد نیاز به نقشه راه دارد که در حال تدوین این نقشه راه هستیم و بلافاصله پس از تدوین آن درخصوص اجرای سند تحول بنیادین اقدام خواهیم کرد. این نقشه راه شامل محتوا، پیش‌نیازها، تمهیدات اجرایی و مجموعه فعالیت‌هایی است که برای اجرایی شدن سند در یک جدول زمان‌بندی تنظیم می‌شود و تلاش می‌کنیم با فراهم کردن مقدمات به سمت اجرای واقعی سند تحول بنیادین برویم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : دریادل بسیجی تاریخ ارسال : : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:بازنشستگی, پیش ازموعد, آموزش وپرورش,

مطالب گذشته

·

درمان افسردگی و پوچی با یاد خدا ! ارسال در : 1394/03/18 21:31

·

بیانات در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله ارسال در : 1394/03/18 21:17

·

خبر آمد خبری در راه است . . . ارسال در : 1394/02/24 22:24

·

آقای من، بحق نازدانه اتان علی بن موسی الرضا(ع)، فکری به حال ما کنید..... ارسال در : 1394/02/24 22:21

·

بدون شرح... ارسال در : 1394/02/24 22:14

·

لبیک یا امام خامنه ای ارسال در : 1394/02/24 22:10

·

حاشیه های دیدار رهبری از نمایشگاه کتاب ارسال در : 1394/02/24 21:54

·

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب ارسال در : 1394/02/24 21:49

·

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین ارسال در : 1394/02/05 12:47

·

کنارتودرگیر آرامشم ارسال در : 1394/02/05 11:33


بسم رب الشهداءوالصديقين سخنان مقام معظم رهبري و راهكار هاي ايشان در سخنراني هاي مختلف ما را بر آن داشت تابه جبهه جنگ نرم عزيمت كنيم می خواهیم هوای آلوده فضای مجازی را تغییر دهیم ولو به اندازه نفسی و باری از دوش ولیمان برداریم ولو به اندازه ارزنی ... البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي ********************* مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: امروز شما ببینید وسائل تبلیغ در دنیا چقدر متنوع شده؛ این طرف دنیا یک نفر جوان پای یک دستگاه کوچک می‌نشیند و افکار، تصورات، تخیلات، پیشنهادهای فکری و پیشنهادهای عملی را از سوی هر کسی – بلکه هر ناکسی – از آن طرف دنیا دریافت می‌کند! امروز اینترنت و ماهواره و وسایل ارتباطی بسیار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جای دنیا می‌رسد. میدان افکار مردم و مؤمنین، عرصه‌ی کارزار تفکرات گوناگون است. امروز ما در میدان جنگ و کارزار حقیقی فکری قرار داریم. این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان مانیست؛ به سود ماست. اگر وارد این میدان بشویم و آن چه را که نیاز ماست – از مهمات تفکر اسلامی و انبارهای معارف الهی و اسلامی – بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً بُرد با ماست؛ لیکن مسأله این است که ما باید این کار را بکنیم.




طراح قالب ملودیوس